آگهی رایگان | تبلیغات رایگان | آگهی استخدام

در پارسو به آسانی آگهی رایگان درج کنید و تبلیغات رایگان انجام دهید

چرا دانلود بازی زیر نویس فارسی بهتر است؟

دانلود بازی زیر نویس فارسی

دانلود بازی زیر نویس فارسی چه ویژگی های مثبتی در مقایسه با بازی های بدون زیر نویس دارد؟ آیا دانلود بازی های زیر نویس فارسی بهتر است؟

بازی های زیر نویس دار را می توان به عنوان یکی از بهترین دستاورد های تکنولوژی نام برد که با پیدایش نمونه های مختلف آن سوالات متعددی نظیر سوال های مذکور در سر گیمر ها پدیدار شدند. پر واضح و مبرهن است که برای گیمر های ایرانی بهره مندی از بازی های زیر نویس فارسی به مراتب بهتر و پر مزیت تر از بازی های اورجینال است.

 

دانلود بازی مکس پین 3

 

در دنیای امروز عرصه ی بازی های کامپیوتری و دیجیتالی رفته رفته بهتر و پیشرفته تر از قبل می شود، از این رو هر روز بازی های جدید تر و جذاب تری وارد بازار می شوند. بازی هایی که می توانند از سر تا سر جهان مخاطبان کثیری به خود جذب کنند. ایران از جمله کشور هایی محسوب می شود که دارای تقاضای بالایی پیرامون انواع و اقسام بازی های کامپیوتری است. فارسی زبان ها علاقه ی بالایی به بازی هایی که در جهان از محبوبیت های قابل توجهی برخوردار هستند، نشان داده و می دهند، با این وجود به دلیل بیگانه بودن قالب زبان آن ها همراه شدن با بازی برای ایرانی ها دارای مشکلات چشمگیری است. مشکلات ناشی از زبان گفتاری در بازی های داستان محور و ویدیوئی به مراتب بیشتر و قابل توجه تر از بازی های دیگر بروز می کند. زیرا برای همراه شدن با جریان این بازی ها لازم است، داستان بازی را بدانید و با فهمیدن دیالوگ ها مشکلی نداشته باشید.

با توجه به مشکلات مذکور عده ای از افراد به زیرنویس سازی انواع و اقسام بازی ها، به خصوص بازی های ویدیوئی پرداختند و توانستند امکاناتی تحت عنوان دانلود بازی های زیر نویس فارسی را در اختیار فارسی زبانان قرار دهند. از این رو در حال حاضر می توانید به راحتی بازی مورد علاقه ی خود را یافته و نسخه ی زیر نویس دار آن را دانلود کنید.

 

دانلود بازی   با زیر نویس چه مزیت هایی به همراه دارد؟

دانلود بازی 3 max payne زیرنویس فارسی در مقایسه با نسخه ی اورجینال و بدون زیر نویس برای گیمر های فارسی زبان و ایرانی همواره بهتر و مطلوب تر است. شما با دانلود بازی max payne 3 زیرنویس فارسی می توانید لحظه به لحظه با موضوع داستان همراه شوید.

اگر بازی با نسخه های قبلی داستان را تجربه کرده باشید به طور حتم به دنبال دانلود بازی max payne 3 هم هستید، در این جا لازم است بگوییم حتماً سراغ دانلود نوع زیرنویس دار این نسخه بروید. چرا که داستان رفته رفته جذاب تر از قبل می شود و شما می توانید در این صورت موضوع داستات را بهتر فهمیده و درست ترین اقدامات را در بازی داشته باشید.

 

نقاط قوت max payne 3 نسبت به دو نسخه ی قبلی

نسخه ی اول بازی max payne به قدری جذاب و محبوب بود که پُلی برای طراحی و ساخت دو نسخه ی بعدی شد. لازم به ذکر است محبوبیت دو نسخه ی بعدی نه تنها دست کمی از اولین نسخه نداشت، بلکه max payne 3 به مراتب بهتر و پر طرفدار تر از بقیه شده است. چرا که این نسخه دارای نقاط قوت متعددی می باشد که باعث بر جذب مخاطب بیشتر شده است. در حقیقت طراحان و سازندگان این نسخه از بازی تمام سعی خود را کرده اند ضمن ارائه ی اِپیزد هایی جذاب تر ایرادات و نقص های موجود در نسخه های قبلی را به نحو احسن و در راستای باکیفیت تر کردن بازی رفع کنند.

 

بازی max payne 3

 

در ادامه به برخی از نقاط قوت max payne 3 نسبت به دو نسخه ی قبلی اشاره کرده ایم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست:

  • موسیقی متن نسخه ی سوم به مراتب بهتر و هیجان انگیز تر از قبلی هاست به نحوی که گیمر را عمیقاً درگیر بازی می کند.
  • مخفی شدن شخصیت اصلی یعنی مکس پین از دیگر قابلیت هایی است که مضاف بر دو نسخه ی قبلی در این نسخه وجود دارد.
  • در max payne 3 می توانید با توجه به مشخصات چهره ی خود، انواع و اقسام چهره ها را به عنوان شخصیت اصلی بازی قرار دهید، در حالی که در دو نسخه ی قبلی چنین شرایطی وجود نداشت.
  • تصویر سازی و میزان نور این سری از بازی های مکس پین بسیار بهتر و مطلوب تر از سری های قبلی طراحی و ساخته شده است‌.
  • و موارد بسیار متعدد دیگر.