آگهی رایگان | تبلیغات رایگان | آگهی استخدام

در پارسو به آسانی آگهی رایگان درج کنید و تبلیغات رایگان انجام دهید

درج آگهی رایگان در جارچی

درج آگهی رایگان در جارچی


ضریب بازگشت
ضریب بازگست یا درصد خروج یا نرخ پرش به معنی تعداد کاربرانی است که پس از ورود به سایت شما بدون مشاهده هیچ صفحه دیگری از آن خارج می شوند. نرخ خروج به میزان حضور آنها در صفحه شما بستگی نداشته ئ معیاری برای سنجش جذابیت سایت شما از دید بازدیدکنندگان است .
تعیین موفقیت یک سایت برای جذب بازدیدکننده یا افزایش بازدید معمولا براساس تعداد بازدیدکننده یکتا در روز سنجیده می شود . در مراحل ابتدایی شروع به کار و در چند ماه نخست استناد به این آمار می تواند تا حدی میزان نفوذ شما در اینترنت و عملکرد بخش ارزیابی را مورد ارزیابی قرار دهد ، ولی در ادامه کار حفظ کاربرانی که به سایت شما وارد می شوند و تبدیل آنها به مشتری نهایی اهمیت ویژه ای خواهد داشت .
بررسی نرخ خروج سایت به شما نشان می دهد که کاربران تا چه حد با محیط سایت ارتباط برقرار کرده و تشویق به بازدید صفحات بیشتر می شوند .
در عمل ضریب بازگشت سایت به شما نشان می دهد که کاربران تا چه حد با محیط سایت ارتباط برقرار کرده و تشویق به بازدید صفحات بیشتر می شوند .
در عمل درصد خروج به عنوان یک فاکتور منفی شناخته میشود و بالا بودن آن نشانگر ضعف شما در نحوه ارائه مطالب است. مهمترین فاکتور برای سنجش موفقیت یک وبسایت تعداد کاربران ثابت آن است؛ یعنی افرادی که هرچند وقت یکبار به آن سر میزنند و بروزرسانی مطالب شما را پیگیری میکنند.
اگر سایت شما دارای محتوایی است که اکثر افراد تنها یکبار به آن وارد می شوند ، بررسی Bounce Rateمی تواند معیار مناسبی برای موفقیت شما باشد . افزایش تعداد بازدیدکنندگان روزانه اگر با افزایش نرخ خروج نیز همراه باشد در دراز مدت نتیجه مثبتی برای شما در پی نخواهد داشت . همانگونه که می توان گفت یکی از راه های افزایش بازدیدکنندگان و یکی از راه های موثر می توان به رپورتاژ اشاره کرد .

تحلیل درصد خروج (Bounce Rate) سایت
با توجه به حجم اطلاعاتی که سیستم های آمارگیر قوی در اختیار مدیران سایت ها می گذارند ، عدم بررسی و تحلیل دقیق آنها می تواند موجب سردرگمی و اشتباه برای تصمیم های آینده گردد . برای تحلیل ضریب بازگشت سایت و تصمیم گیری درست در مورد مناسب یا مناسب بودن آن باید بازدیدکنندگان را براساس نحوه ورود به سایت دسته بندی کرده و هر یک را جداگانه تحلیل کنیم .
ارجاع دهنده های کم ارزش
سایت هایی که به جمع آوری فله ای اطلاعات از اینترنت پرداخته و بدون نظارت بر محتوا آن را در اختیار کاربران قرار می دهند به عنوان ارجاع دهنده های نامناسب شناخته می شوند . افرادی که از این طریق به سایت شما وارد می شوند خیلی سریع آن را ترک می کنند ، زیرا عموما انتظار ورود به سایت های جدیدی را نداشته اند و یا به دنبال مطلب دیگری بوده و به سایت شما راهنمایی شده اند .

ثبت آگهی رایگان
لینک مستقیم به سایت
این گونه لینک ها معمولا با یک پیام مشوق همراه هستند مانند پیشنهاد می کنیم از این سایت بازدید کنید یا برای حمایت از ما سایت زیر دیدن کنید . افرادی که از این طریق به سایت شما وارد می شوند به هدف مشخصی نیامده و انتظار زیادی از محتوای شما نخواهد داشت . این افراد کمی اشتیاق دارند ولی نباید انتظار نرخ خروج مناسبی از آنها داشته باشید . یکی از مهم ترین این راه می توان به ثبت آگهی رایگان اشاره کرد که یکی از مهمترین راه ها هستند .
Bounce Rate ورودی از موتورهای جستجو
افرادی که از طریق موتور جستجو و با عبارت مشخصی به سایت شما وارد می شون به طور حتم بدنبال موضوع خاصی بوده و به مطالب شما علاقه مند شده اند. اگر ضریب بازگشت برای این افراد در سایت شما عدد بالایی باشد، یعنی بیش از ۵۰٪ آنها بدون بازدید هیچ صفحه دیگر از سایت شما خارج شوند، شما با مشکلی اساسی مواجه هستید و باید در محیط و مطالب سایت خود بازنگری عمیقی داشته باشید .
کاربران ثابت سایت
افرادی که مرتب به سایت شما سر می زنند ومطالب آن را دنبال می کنند کاربران ثابت یا مشتریان پروپا قرص شما هستند . از یک طرف شما انتظار بازدید از تعداد صفحات زیادی را از آنها دارید ، ولی از طرف دیگر با توجه به مراجعه زیاد ممکن است مطالب زیادی در سایت پیدا نکنند و بلافاصله آن را ترک کنند . به طور مثال افرادی که با خبرنامه از ارائه مطالب جدید سایت آگاه می شوند به سرعت شما بازدید می کنند ولی احتمال آنکه به صفحات دیگر سایت نیز بروند کم است .